So-net無料ブログ作成

999の車検だったのですが・・ [DUCATI]

999の車検が今月で切れるのでいつものYSP酒田にお願いしてきました!
ところが、光軸がズレていた為に車検アウト[ふらふら]
しかも調整用のノブが空回りしてヘッドライトが全く動かなかったそうです。

IMG_02.JPG
という訳で、只今ライト周りの分解修理中[exclamation]

IMG_01.JPG
ヘッドライトユニットの中にあるギアが経年劣化により破損して空回りしていたようです。
それでも何とか直せるかも[exclamation]という事だったのでお願いしてきました。

バイクシーズンインで本当に忙しい中、お手数をおかけしますm(_ _)m


nice!(1)  コメント(1) 
共通テーマ:バイク

nice! 1

コメント 1

Christie

I comment when I appreciate a post on a website or if I have something to add to the discussion. It is triggered by the sincerness communicated in the post
I read. And after this post 999の車検だったのですが・・:Go!
Go! Tricker:So-netブログ. I was excited enough to leave a leave
a responsea response :-) I actually do have 2 questions for
you if you usually do not mind. Is it just me or do some of the comments look as if
they are written by brain dead folks? :-P And, if you
are posting on other online social sites, I'd like to keep up with you.

Could you make a list all of your public pages
like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
by Christie (2017-07-06 04:57) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。